Otsikko
Miten ja missä kirjastotyöntekijöitä koulutetaan?

Kysytty

Miten ja missä kirjastotyöntekijöitä koulutetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoalalle voi kouluttautua useissa ammattioppilaitoksissa, ammattikorkeakouluissa ja yliopistoissa. Perusteellinen tietopaketti alan koulutusmahdollisuuksista ja pätevyysvaatimuksista löytyy kirjastot.fi-sivuilta:

http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastoala/opiskelu/

3 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Tietääkseni Oulussa on joku kirjastoalan koulu.. itse opiskelen ensimmäistä vuotta Haapaveden ammattiopistossa :)

Terv. Tuleva kirjastotäti!