Otsikko
Mitä valkohai tai muita hai teoksia teillä on? Asialla olisi kiire,arvostaisin todella paljon jos vastaus tulisi mahdollisimman pian.Kiitos.

Kysytty

Mitä valkohai tai muita hai teoksia teillä on?
Asialla olisi kiire,arvostaisin todella paljon jos vastaus tulisi mahdollisimman pian.Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun Plussa-aineistohausta löytyvät seuraavat suomenkieliset haikaloja käsittelevät tietovidetot: Hai--merten tappaja; Valkoinen saalistaja; Haikuvaajat; Hait. Mainitsemiltasi tutkijoilta John McCoskerilta ja Rodney & Andrew Foxilta ei löydy teoksia. Mutta muita englanninkielisiä haikirjoja sen sijaan on. Tässä niistä muutamia:Bannister, Keith: The book of the shark; Steel, Rodney: Sharks of the world; Cleave, Andrew: Sharks - a portrait of the animal world; Cafiero, Gaetano: Sharks-myth and reality; Potts, Geoffrey W.: Sharks. Myös englanninkielisiä cdrommeja on aiheesta saatavilla: Sharks! - an interactive journey with...; Sharks! - nature's most misunderstood predator.