Onko Helsingin kirjastoissa sellaista elokuvaa nimeltä Noitapiiri, englannin kielistä nimeä en tiedä.

Kysytty

Onko Helsingin kirjastoissa sellaista elokuvaa nimeltä Noitapiiri, englannin kielistä nimeä en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä elokuvaa oli vain yksi kappale Hakunilan kirjastossa ja se on kadonnut.
Kirjaston kautta elokuvaa ei siis saa, kannattaa kysyä videovuokraamoista.

Pääkaupunkiseudun kirjastojen elokuvat ja muu aineisto löytyy Internetistä HelMet-aineistohaulla, osoite http://www.helmet.fi/