Otsikko
Mitä tieteellisiä tutkielmia on tehty Suomen poliiseista, missä Suomen yliopistoissa ja miten saan näistä tutkielmista kaikein helpoimmin tietoa?

Kysytty

Mitä tieteellisiä tutkielmia on tehty Suomen poliiseista, missä Suomen yliopistoissa ja miten saan näistä tutkielmista kaikein helpoimmin tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit kääntyä yliopistokirjastojen yhteisluettelon LINDA'n puoleen. Osoite on
http://linda.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?LANGUAGE=Finnish&DB=loc…
Asiasanat poliisi ja poliisilaitokset saattavat peremmälle.