Mitä sellaisia kirjoja löytyy, joissa olisi teksti vierekkäisillä sivuilla sekä suomeksi että ranskaksi?

Kysytty

Mitä sellaisia kirjoja löytyy, joissa olisi teksti vierekkäisillä sivuilla sekä suomeksi että ranskaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ainakin alla mainituissa kirjoissa on teksti sekä suomeksi että ranskaksi, joskaan ei välttämättä vierekkäisillä sivuilla.

- Sanat että tietäisimme: kymmenen ranskalaista runoilijaa / toimitustyö ja kirjailijaesittelyt Mirja Bolgar, runosuomennokset Mirja Bolgar.. (et al.)

- Les 7 frères de Finlande = Seitsemän veljestä Suomesta / une adaptation des Sept frères d'Aleksis Kivi par France Verrier

- Nopanheitto ei koskaan tuhoa Sattumaa : runo / Stéphane Mallarmé ; suomentanut Helena Sinervo

- Minä olen pikku prinssi = Je suis le petit Prince / Antoine de Saint-Exupery

- Nunnien täysihoitola / Pierre Veillinet

- Katja Tukiainen : works 1999-2007 / [text: Timo Valjakka] ; [English translation ... Michael Wynne-Ellis ... Iina Kuusimäki] ; [French translation ... Kaisa Kukkola] ; [photography: Henrik Schûtt ... and Katja Tukiainen]

- Poésies complètes = Runot ja toisinto / François Villon

- Ei muuta / Marguerite Duras, suomentanut] Kristina Haataja

1 ääntä

Kommentit

Philippe Guicheteau'n kirjassa Sunnuntaikirjeitä Suomesta = Courrier de Finlande teksti on suomeksi ja ranskaksi vierekkäisillä sivuilla.