Mitä saturomaani tarkoittaa? Voiko saturomaanin ja seikkailuromaanin yhdistää?

Kysytty

Mitä saturomaani tarkoittaa? Voiko saturomaanin ja seikkailuromaanin yhdistää?

Vastaus

Vastattu

Lastenkirjallisuun eri lajit ovat moninaiset ja niiden rajat monesti hyvin häilyvät.

Saturomaani on satua pidempi yhtenäinen teos jossa voi olla myös seikkailuromaanin piirteitä.

Lisää tietoa lastenkirjallisuuden lajeista esimerkiksi täältä: https://www.researchgate.net/publication/261785661_Lastenkirjallisuuden…