Mitä Ranskan historiaa (esim vallankumous ja historialliset henkilöt) koskevia teoksia on olemassa kaunokrrjallisuuden puolella?

Kysytty

Mitä Ranskan historiaa (esim vallankumous ja historialliset henkilöt) koskevia teoksia on olemassa kaunokrrjallisuuden puolella?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ranskan historiaa käsitteleviä romaaneja voit löytää Suomen kirjastoseuran ja Kirjastopalvelun julkaisemista ja Maarit Helenin kokoamista teoksista "Historiallisia romaaneja ja ajankuvia" 1-3. Aune Petra on työstänyt vastaavanlaisen bibliografian jo 1968 "Historiallisia romaaneja ja ajankuvauksia."