Mitä liikeviestintä on ja miten se eroaa yksityishenkilöiden välisestä viestinnästä eli liikeviestinnän tilanteet, tavoitteet ja erityispiirteet?

Kysytty

Mitä liikeviestintä on ja miten se eroaa yksityishenkilöiden välisestä viestinnästä eli liikeviestinnän tilanteet, tavoitteet ja erityispiirteet?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea liike-elämän viestintään liittyviä kirjoja kirjastojen aineistorekisteristä asiasanoilla liike-elämä ja viestintä. Lappeenrannan maakuntakirjaston aineistohaku antaa tulokseksi 33 kirjaa, samoin EKAMK:n aineistohaku. Hakusanat kannattaa kirjoittaa asiasana-kenttään ja kohdistaa haku tietokirjallisuuteen. Kirjastossa virkailijat neuvovat mielellään haun tekemisessä.