Mistä kirjoista voisi saada perustietoa yrityksen ulkoisesta viestinnästä ja rekrytoinnin järjestämisestä?

Kysytty

Mistä kirjoista voisi saada perustietoa yrityksen ulkoisesta viestinnästä ja rekrytoinnin järjestämisestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten kaupunginkirjaston aineistoa voit etsiä osoitteesta http://www.libplussa.fi/. Haussa voit käyttää hakusanoja: viestintä tai ulkoinen viestintä ja rekrytointi.

Haulla löytyi esimerkiksi seuraavia teoksia: Tekijä: Siukosaari, Anssi Nimeke: Yhteisöviestinnän opas yrityksen, järjestön, laitoksen, julkishallinnon yksikön ja muun yhteisön yhteydenpito ja tiedotustoiminta Julkaisutiedot: Helsinki, Tietosanoma, 1999, Hakapaino ; Ikävalko, Elisa Nimeke: Käytännön tiedottaminen yhteisöviestinnän käsikirja Julkaisutiedot: Helsinki, Inforviestintä, 1999, Jyväskylä, Gummerus ; Strömmer, Riitta Nimeke: Henkilöstöjohtaminen Julkaisutiedot: Helsinki, Edita, 1999 ; Markkanen, Mikko Nimeke: Etsi, arvioi, valitse onnistunut rekrytointi Julkaisutiedot: Porvoo, Helsinki, Juva, WSOY, 1999.
Kirjojen saatavuutta voit katsoa Internetin kautta tai niitä voi käydä kysymässä lähimmässä kirjastossa.