Mitä kirjoja Philip Redley on kirjoittanut ja onko hän käsikirjoittaja?

Kysytty

Mitä kirjoja Philip Redley on kirjoittanut ja onko hän käsikirjoittaja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahdoitkohan tarkoittaa Philip Ridleyta? Hänestä on kysytty aiemminkin Kysy kirjastonhoitajalta-palstalla. Aikaisemmat kysymykset ja vastaukset löydät osoitteesta
http://www.kirjastot.fi/tietopalvelu/arkisto.aspx .

Ridely on myös ohjaaja. Hän on ohjannut lyhytfilmit Mrs. Beak (1987) ja The Universe of Dermot Finn (1989)sekä ainakin elokuvat The Reflecting Skin (1990)ja The Passion of darkley noon (1996).