Mistö löytyis sanat lauluun joka menee: "Olen muuan don Juan ja mun lempeni kuuman, moni nainen on .. etc"

Kysytty

Mistö löytyis sanat lauluun joka menee: "Olen muuan don Juan ja mun lempeni kuuman, moni nainen on .. etc"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat löytyvät julkaisusta Jauhiainen,Lauri: Kuplettimestarit ja mestarikupletit. Laulun nimi on Don Juan ja sen on säveltänyt J.Alfred Tanner. Sanoitus on Uuno Tupaselan.

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Valtteri Tuominen ja Jani Uhlenius olivat esittämässä Tampereella 6.11.2011 Suomalaisia hupilaulelmia ja juuri tämä kappale tuli siellä. Konsertin nimi oli: Mamman lellipoika ja koko esitys oli aivan mahtava. Harmittaa vain, että paikalla oli vain 29 kuulijaa, joten hävetkää Tamperelaiset. Ette tiedä mitä menetitte.

muistelen,olen muuan don juan minun lempeni kuuman moni nainen sai tuntea ai ai ai, on vastustaa turhaa minun lempeni hurmaa jonka kohtalo tielleni toi .Nyt vanhaksi käyn ja kaljupääksi jo meen kai naiset jo jättää minä saan .Mutta vielä on tiedossa mulla yksi paikka jonne lähden nyt tallustamaan ,kuljen niin kauas kuin eessäin on viitta joka kunnallis-kotihin vie johtajatar viimeinen senorjoriitta jolle ruikutan huoleni näin:Olen muuan don juan lempeni huuman jne..jnt