Mistä löytäisin seuraavat nuotit: Palaan sua hakemaan (Je reviens te chercher) (G. Becaud-L. Delanoe, suom. san. C. Johansson). Korttihai (Gambler) (D. Schlitz…

Kysytty

Mistä löytäisin seuraavat nuotit:

Palaan sua hakemaan (Je reviens te chercher)
(G. Becaud-L. Delanoe, suom. san. C. Johansson).

Korttihai (Gambler)
(D. Schlitz, suom. san. P. Reponen.)

Siinä kaikki-tulet kai (Help Me Make It Through The Night)
(K. Kristoffersson, suom. san. C. Johansson).

En kadu mitään
(Säv. Tapio Heinonen, san. C. Johansson)

Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juuri kysyttyjä Tapio Heinosen esittämiä versioita ei ole julkaisu suomenkielisinä nuottiversioina.

Kris Kristoffersonin Help Me Make it Through the Night on suomennettu myös nimillä Auta minut yli yön, Auta yö tää kestämään, Mua auta yö nyt voittamaan ja Pyyhi kyyneleesi pois. Näistä Aappo I. Piipon suomennos Auta yö tää kestämään on julkaistu nuottikokoelmassa Pop, country & Folk (F-kustannus, 2014). Nuotti on saatavissa Keski-kirjastosta.

Je reviens te chercher löytyy alkukielisenä nuottikokoelmasta Gilbert Bécaud (Wise, 1997).
Saatavuus Keski-kirjastoista.

Don Schlitzin Gambler löytyy Helmet-kirjastoista kahdesta eri kokoelmasta: Kenny Rogers song book sekä The best 111 country hits of the super stars. Näitä voi tiedustella kaukolainaksi oman kirjaston kautta.

Tapio Heinosen omaa sävellystä En kadu mitään ei ole julkaistu nuottina.