Mistähän saisin sanat lastenlauluun, jossa lauletaan esim.:"Katsokaa sirkuskulkuetta, saapuvaa kummaa saattuetta." Kun ei mummo muista enempää ja haluaisi…

Kysytty

Mistähän saisin sanat lastenlauluun, jossa lauletaan esim.:"Katsokaa sirkuskulkuetta, saapuvaa kummaa saattuetta." Kun ei mummo muista enempää ja haluaisi lastenlapsillensa laulaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Sirkusparaati ja se löytyy mm. kirjoista Suuri toivelaulukirja 14, Piiri pieni pyörii ja Soitellaan 1.