Mistähän runosta mahtavat olla säkeet: "Suvikammaristani, harmaasta ja hataraseinäisestä olen valmis lähtemään kuin kissankellon siemen helisevästä kodastaan…

Kysytty

Mistähän runosta mahtavat olla säkeet:

"Suvikammaristani, harmaasta ja hataraseinäisestä olen valmis lähtemään kuin kissankellon siemen helisevästä kodastaan.." ".. silmissäni kaikkien värien hehku, huulillani kaikkien makujen mesi .."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä runolle ei ole löytynyt tekijää. Jos vastaus myöhemmin löytyy, lähetän sinulle tiedon. Tunnistaisiko joku lukijoista runon?