Mistähän mahtaisi löytyä tarkkaa karttaa Rautavaaran Tiilikan ja Keyrityn alueista. Kartalla pitäisi näkyä alueen lammet, joet ja tiet, myös metsäautotiet…

Kysytty

Mistähän mahtaisi löytyä tarkkaa karttaa Rautavaaran Tiilikan ja Keyrityn alueista. Kartalla pitäisi näkyä alueen lammet, joet ja tiet, myös metsäautotiet. Tiedän, että alueella on esim. Tervalampi, ja Valkeinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maanmittauslaitos on julkaissut Rautavaaran alueelta mm. nämä maastokartat (1: 20 000):
Tiilikka (2005) ja Ala-Keyritty (2001) . Näissä kartoissa näkyvät hyvin jo esim. lammet, joet ja tiet. Iisalmen pääkirjastossa on käsikirjastossa (ei-lainattavana) Ala-Keyrityn kartta, mutta Tiilikan karttaa Iisalmessa ei ole.

Maanmittauslaitoksen Kansalaisen karttapaikasta löytyy hyviä ja yksityiskohtaisia maastokarttoja:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanhaku/osoitehaku.html?lang=FI
Käyttöehdot ja tiedot tekijänoikeuksista kannattaa lukea ennen käyttöä. Karttapaikan kautta voi myös tilata karttoja itselleen.