Mistähän löytyisi musiikkinäytelmä tai sen tapainen, jonka nimi on Kuuntele mua ja sen on kirjoittanut Simo Ervasti. Pätkä siitä löytyy selvät sävelet 8 - 9…

Kysytty

Mistähän löytyisi musiikkinäytelmä tai sen tapainen, jonka nimi on Kuuntele mua ja sen on kirjoittanut Simo Ervasti. Pätkä siitä löytyy selvät sävelet 8 - 9 oppikirjasta (OTAVA).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Cd-levynä ja kasettina on olemassa äänite, jonka nimi on Kuuntele mua ja jonka kappaleiden säveltäjä ja sanoittaja on Eeva Kiviharju. Hänet oli mainittu siinä Selvät sävelet -oppikirjassakin. Kuuntele mua on laulusarja lapsille, johon liittyy lyhyt käsikirjoitus. Äänitettä on mahdollista kaukolainata omaan kirjastoosi, mutta ainakaan cd-levyn mukana ei ollut tätä käsikirjoitusta.

Osoitteessa http://www.turunsanomat.fi/ajassa/?ts=1,3:1007:0:0,4:7:0:1:2000-05-22,1…: on Turun sanomien artikkeli yhdestä kuorosta, joka on musikaalia esittänyt vuonna 2000.
Tänäkin kesänä musikaalia on esitetty venetmäellä http://www.venetmaki.fi/html/ajankohtaista.html

Käsikirjoitusta voisi ehkä tiedustella Eeva Kiviharjulta tai Simo Ervastilta.