Mistähän löytäisin Kumipallona luokses pompin-laulun sanat häitä varten?

Kysytty

Mistähän löytäisin Kumipallona luokses pompin-laulun sanat häitä varten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eipä löytynyt meiltäkään sanoja kyseiseen kappaleeseen, mutta parilta levyltä Kumipallo toki löytyy ja saat sanat sitä kautta. Turun kaupunginkirjaston musiikkiosastolla on CD:nä M. A. Nummisen "Kumipallona luokses pompin ain" ja lastenosastolla Nummisen "M. A. Nummisen suosituimmat lastenlaulut" -kasetti. Myös lastenosastolla oleva LP "Lasten TVsuosikit" sisältää Kumipallo-kappaleen. Tätä kirjoittaessani ainakin lastenosaston kasetti ja LP olivat paikalla, joten kannattaa kysyä ensin sieltä!