Etsin M.A. Nummisen runoa, josta hän muistaa ainoastaan sanat "...ajatteli tyytyväisenä asemaansa puolueessa..."

Kysytty

Etsin M.A. Nummisen runoa, josta hän muistaa
ainoastaan sanat "...ajatteli tyytyväisenä asemaansa puolueessa..."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mies, joka oli tyytyväinen asemaansa puolueessa oli Honkakoski. Runon ja laulun nimi on varmaan Työpäivä on päättynyt. Sisältyy ainakin Nummisen jättikokoelmaan Kiusankappaleita, osaan yksi.