Mistähän löytäisin Jukka Kuoppamäen kappaleen Sininen ja valkoinen saksankielisen version "Blau und weiss" sanat? Yritin etsiä netistä useasta eri…

Kysytty

Hei! Mistähän löytäisin Jukka Kuoppamäen
kappaleen Sininen ja valkoinen
saksankielisen version "Blau und weiss" sanat?
Yritin etsiä netistä useasta eri tietokannasta,
mutta en onnistunut löytämään.

Vastaus

Vastattu

Kappaleen sanoitusta tai nuotinnosta saksan kielellä ei näyttäisi olevan saatavissa. Käännöksen ovat finna-tietokannan mukaan tehneet Kirsti ja Sigurd Göttlicher. Kuoppamäen tulkintaa Blau und weiß -kappaleesta voi toki kuunnella vaikkapa YouTubelta ja yrittää kirjoittaa sanat talteen.

https://www.finna.fi/Record/fikka.5124978?sid=4201237842