Mistä voisi löytää tietoja Astrid Lingdrenistä? Tarvitsen tietoa kouluesitelmääni varten.

Kysytty

mistä voisi löytää tietoja Astrid Lingdrenistä? Tarvitsen tietoa kouluesitelmääni varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Netistä löytää paljon Astrid Lindgreniä käsittelevää aineistoa. Tässä muutamia osoitteita:
http://www.astridlindgren.se
Astrid Lindgrens värld : http://www.alv.se/
Nämä ovat molemmat ruotsinkielisiä sivuja

Astrid Lindgrenistä on olemassa suomenkielistä tietoa esim. seuraavissa kirjoissa:
Strömstedt, Margareta : Astrid Lindgren (1988)
Ljungren, Kerstin : Lastenkirjailija Astrid Lindgren (1992)
Myös teoksesta "Ulkomaisia satu- ja kuvakirjailijoita (1998)

14 ääntä

Kommentit

Hyvä vastaus. Tietoa löytyy netistä. Ihmeellistä kun täältä kysytään vaikka kirjoittamalla henkilön nimen googleen löytyisi hetkessä kaikki tieto...

Kurppa? Kirjastonhoitajalta kannattaa kysyä juuri siksi, että hän on ammattitaitoinen valitsemaan netin runsaasta tietosisällöstä suositeltavimmat, uskottavimmat, kyseiseen tarpeeseen käyttökelpoisimmat lähteet.