Otsikko
Mistähän Raamatun kohdasta seuraava lause on peräisin: Jokaiselle päivälle on omat murheensa. Voi olla, että tämä ei mene ihan näin. Voi olla, että tämä ei ole…

Kysytty

Mistähän Raamatun kohdasta seuraava lause on peräisin: Jokaiselle päivälle on omat murheensa. Voi olla, että tämä ei mene ihan näin. Voi olla, että tämä ei ole peräisin Raamatusta. Voi olla, että se on vain osa pidemmästä kokonaisuudesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuorisaarnasta löytyy kohta, joka vastaa melko tarkasti kysymystäsi. "Älkää siis huolehtiko huomispäivästä, se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet", sanotaan Matteuksen evankeliumissa 6:34.