Mistä voin hakea kirjastojen aineistoja (kirjoja?) ja niiden saatavuutta netistä?

Kysytty

Moi, mistä voin hakea kirjastojen aineistoja (kirjoja?) ja niiden saatavuutta netistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

KirjaTojen aineistoja voi hakea Finna.fi:stä. Sieltä löytyvät myös museoiden ja arkistojen aineistot.

Pääkaupunkiseudulla voit hakea aineistoja osoitteesta https://www.helmet.fi. Sivun vasemmassa yläkulmassa on Haku -laatikko, johon voit kirjoittaa esimerkiksi kirjan nimen, kirjoittajan tai aiheen.

0 ääntä

Kommentit