Otsikko
Mistä sanomalehden syntymäpäiväilmoitus? Mikä sanomalehti ilmestyi vuonna 1952 Riihimäellä, oliko muita kuin Riihimäen sanomat? Sen lehden asiamiehenä toimi J…

Kysytty

Mistä sanomalehden syntymäpäiväilmoitus?

Mikä sanomalehti ilmestyi vuonna 1952 Riihimäellä, oliko muita kuin Riihimäen sanomat?

Sen lehden asiamiehenä toimi J A Vallentin, joka täytti 80 vuotta 10.11.1952. Miten saan sähköisen kopion lehdessä ennen 80-vuotispäivää julkaistusta syntymäpäivätekstistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Riihimäen Sanomat oli ainoa sanomalehti vuonna 1952 Riihimäellä. Lehden kaikki vuosikerrat on varastoitu Riihimäen kirjastoon sidottuina vuosikertoina. Valitettavasti kyseinen artikkeli osuu juuri taitoskohtaan, josta skannaus on hankalaa. Yritämme ottaa uutisesta valokuvan ja siirtää sen sähköiseen muotoon ja lähetämme sen sinulle.