Otsikko
Mistä saisin tietää raamatussa mainittujen nimien alkuperäisen merkityksen?

Kysytty

Mistä saisin tietää raamatussa mainittujen nimien alkuperäisen merkityksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Parhaiten tieoa Raamatun nimistä sisältää kymmenosainen "Iso Raamatun tietosanakirja", jossa on mm.nimien selityksiä. Sarjassa on kahdeksan tietosanakirjaosaa ja 2 atlasosaa.

Iso Raamatun tietosanakirja 1-10. Vantaa : Raamatun tietokirja. 1989 -1992