Otsikko
Mistä saisin suhteellisen uutta tietoa hyvän esitteen tekemisestä? Olen tekemässä esitettä vanhustyöhön. Nyt haluaisin löytää teoriaa esitteen teosta ja saada…

Kysytty

Mistä saisin suhteellisen uutta tietoa hyvän esitteen tekemisestä? Olen tekemässä esitettä vanhustyöhön. Nyt haluaisin löytää teoriaa esitteen teosta ja saada tietooni miten esite käytännössä tehdään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uudehko opas mm. esitteen tekoon on Roger C. Parkerin Hyvältä näyttää (1998). Jari Kainulaisen Mainospainotuotteen ostajan oppaassa (2004) käsitellään myös esitteitä.