Otsikko
Mistä saisin sanat lappilaiseen joululauluun, jonka sanat kulkevat: "yö kaamoksen jos onkin kylmä musta ja harmaat pilvet laahaa yli maan.."

Kysytty

Mistä saisin sanat lappilaiseen joululauluun, jonka sanat kulkevat: "yö kaamoksen jos onkin kylmä musta ja harmaat pilvet laahaa yli maan.."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lappilainen joululaulu on on nimeltään Lapin jouluyö ja sen nuotit ja sanat löytyvät Uudesta lapinlasten laulukirjasta (1991) s.144. Laulun sanat Onni Nurmela, sävel Pirkko Mikkanen.