Mistä saisin ostettua kirjan Sammakko Savijalka, se on liikuttava tarina simpukan sisällä olleesta helmestä, jonka sammakko kuljettaa suussaan sairaalle…

Kysytty

Hei. mistä saisin ostettua kirjan Sammakko Savijalka, se on liikuttava tarina simpukan sisällä olleesta helmestä, jonka sammakko kuljettaa suussaan sairaalle lapselle, joka on köyhästä perheestä. lapsi saa helmestä saaduilla rahoilla lääkkeet ja parantuu.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Heli Karjalaisen kirjoittama Sammakko Savijalka on ilmestynyt jo vuonna 1982, joten kirjakaupoista sitä ei enää saa. Sinun kannattaa etsiä kirjaa antikvariaateista. Monet antikvariaatit palvelevat myös netissä, joten etsiminen on helppoa. Löydät kirjan antikvariaattien listoilta ihan googlettamallakin kirjan nimellä. Kirjaa näyttää olevan myynnissä muutamalla eurolla.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic