Otsikko
Mistä saisin kirjaesitelmän Aino Kallaksen kirjasta Reigin pappi?

Kysytty

Mistä saisin kirjaesitelmän Aino Kallaksen kirjasta Reigin pappi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valmista kirjaesitelmää ei taida löytyä. Lähteitä esitelmään saat esim. seuraavista kirjoista:
- Proosan taiteesta: Leevi Valkaman juhlakirja (artikkeli Reigin papista)
- Kai Laitinen, Aino Kallaksen maailma ja Aino Kallaksen mestarivuodet
Savonlinnan kirjaston pääkirjastossa on myös lehtileikkeitä Aino Kallaksesta. Perustiedot kirjailijasta saat vaikka Wikipediasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aino_Kallas