Mistä saisi yksinkertaisimmin tilastoja karjan / lehmien määristä ja roduista Suomessa viimeisten vuosi satojen aikana?

Kysytty

Mistä saisi yksinkertaisimmin tilastoja karjan / lehmien määristä ja roduista Suomessa viimeisten vuosi satojen aikana?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuonna 2004 ilmestyi Mirja Tervon kirja Lehmä, joka on
kirja lehmien historiasta. Löytyy varmaan sieltä teidänkin kirjastostanne.