Mistä saan tietoa viihdekirjallisuudesta ja sen synnystä, historiasta?

Kysytty

Mistä saan tietoa viihdekirjallisuudesta ja sen synnystä, historiasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kehottaisin tutustumaan vanhaan mutta hyvään Juhani Niemen

"Populaarikirjallisuus Suomessa".

Jos haluat tietoa suomalaisista viihdekirjailijoista, on olemassa Ritva
Aarnion toimittama "Kotimaisia naisviihteen taitajia" ja Jukka Törrösen
"Aito rakkaus maskuliinisessa maailmassa".

Näiden kirjojen lähdeluetteloja hyväksikäyttäen pitäisi pystyä tekemään päättötyö.