Onko muita Catherine Cooksonin kaltaisia kirjailijoita, jotka kirjoittavat ns. hömppäkirjallisuutta suunnilleen samalla tyylillä.

Kysytty

Onko muita Catherine Cooksonin kaltaisia kirjailijoita, jotka kirjoittavat ns. hömppäkirjallisuutta suunnilleen samalla tyylillä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymys on melko laaja, eikä yhtä oikeaa vastausta varmastikaan löydy erilaisten mieltymysten takia. Seuraavat kirjailijat voisivat olla sopivia.

Juliette Benzoni,
Madeleine Brent,
Jacqueline Briskin,
Barbara Cartland,
Mazo De la Roche
Dorothy Eden,
Catherine Gaskin,
Sergeanne Golon,
Victoria Holt (kirjoittaa myös nimellä Philippa Carr),
Sara Hylton,
Belva Plain,
Nora Roberts,
Danielle Steel,
Birgit Sparre ja
Phyllis A. Whitney

Kotimaisia viihdekirjailijoita löydät esimerkiksi kirjasta ”Kotimaisia naistenviihteen taitajia”, (1999). Kirjaa on saatavana Kuopion kaupunginkirjastosta.

Voit tarkistaa kirjojen nimet ja niiden saatavuuden, esimerkiksi tekijähaulla, Kuopion kaupunginkirjaston kokoelmatietokannasta osoitteessa http://kirjasto.kuopio.fi/. Lisää kirjoja voit etsiä hakusanalla viihdekirjallisuus.