Mistä saan PIN koodin nyt kun kirjastot ovat kiinni? Minulla on kirjastokortti.

Kysytty

Mistä saan PIN koodin nyt kun kirjastot ovat kiinni? Minulla on kirjastokortti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikäli kirjastokorttiisi on liitetty tunnusluku eli pin-koodi ja tarvitset uuden tunnusluvun unohtuneen tilalle, voit pyytää sen sähköpostiisi. Tämä edellyttää, että olet antanut meille sähköpostiosoitteesi asiakasrekisteriimme. Tunnusluvun palauttaminen onnistuu tästä linkistä:

https://luettelo.helmet.fi/pinreset~S9*fin

Vaikka et olisi käyttänyt pin-koodia, etkä muistaisi, onko sellainen liitetty korttiisi, kannattaa kokeilla koodin palauttamista. Kortteihin on jo pitkään pääsääntöisesti liitetty pin-koodi.

Jos korttiisi ei ole lainkaan liitetty pin-koodia, ensimmäisen pin-koodin liittäminen korttiin on tällä hetkellä mahdollista vain kirjastossa, ts. sitten, kun kirjastot taas avaavat ovensa sulun jälkeen.

Kirjastossa tutkitaan parhaillaan, voisiko tähän pulmaan löytää jotakin ratkaisua.