Mistä runokirjasta löytyisi Elina Vaaran runo, jossa on tähti ja koira?

Kysytty

Mistä runokirjasta löytyisi Elina Vaaran runo, jossa on tähti ja koira?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet löytämään tällaista runoa. Koira esiintyy kyllä useammassakin Elina Vaaran runossa, ainakin kokoelmassa Suru on kaksikin koirarunoa ja kokoelmassa Radanvarren fuuga on Pieni legenda -niminen runo, jossa on koira ja enkeli.