Mistä näen parhaimmat kuvat koko maan kansallispuvut(suomen) ja mahdolliset hinnat. Haluaisin nettilinkin.

Kysytty

Mistä näen parhaimmat kuvat koko maan kansallispuvut(suomen) ja mahdolliset hinnat. Haluaisin nettilinkin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä seuraavasta vuorelma.net käsityösivustosta löytyy vuorelma-logon vierestä sivun yläosassa kohta kansallispuvut. Klikkaamalla saat Suomen kansallispuvut kauniina kuvina esiin, joissakin naisten malleissa on myös kuvattuna tytön puku. Kansallispukukuvaa klikkaamalla saat kuvan suuremmaksi ja malli tulee selvästi esiin. Myöskin pukujen hinnat on mainittu sivustolla. Pukuja voi myös näköjään tilata ulkomaille.

http://www.vuorelma.net/index2.htm

6 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ei löydy Vuorelmalta Mäntyharjun seudun naisen pukua.