Otsikko
Saiskohan jostain lainattua Kolme maailmanloppua? Ymmärsin pojan mukaan että se on varattuna joka paikassa. Jos näin,mistähän se vapautuu ensimmäisenä ja voiko…

Kysytty

Hei? Saiskohan jostain lainattua Kolme maailmanloppua? Ymmärsin pojan mukaan että se on varattuna joka paikassa. Jos näin,mistähän se vapautuu ensimmäisenä ja voiko sen varata?

Vastaus

Vastattu

Jos tarkoitat Erkka Mykkäsen kirjaa Kolme maailmanloppua, voit varata sen täältä: https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2182586__Skolme%20maailmanloppua__Orightresult__U__X7?lang=fin&suite=cobalt

Koska kirjaa on Helmet-kirjastoissa 23 kappaletta ja niihin kohdistuu tällä hetkellä kolmen varauksen jono, pääset jonoon neljänneksi, jos teet varauksen nyt. Silloin on hyvinkin mahdollista saada kirja vielä huhtikuun aikana. Siitä, minkä kirjaston nide vapautuu ensimmäisenä, sinun ei varaajana tarvitse välittää, koska saat sen niteen, joka missä tahansa kirjastossa vapautuu silloin, kun sinun vuorosi jonossa on.

Kirja näyttää olevan saatavissa myös e-kirjana, ja se olisi tällä hetkellä vapaana: https://www.ellibslibrary.com/book/9789510410660