Mistä näen kirjastoissa vapaana lainattaviksi olevien lumikenkien kokonumerot? Ps voisiko alkaolevasn Teema-listaan lisätä vaihtoehdon Esinelainat?

Kysytty

Mistä näen kirjastoissa vapaana lainattaviksi olevien lumikenkien kokonumerot?
Ps voisiko alkaolevasn Teema-listaan lisätä vaihtoehdon Esinelainat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Päättelin, että kyse on Helmet-tietokannasta. Kaikkien kirjastojen lumikenkien kokoja ei ole valitettavasti merkitty tietokantaan. Saatavuustietoja katsomalla näet, että esimerkiksi Etelä-Haagan, Jakomäen ja Pitäjänmäen kirjastojen lumikenkien tuumakoot on merkitty lumikenkien tietoihin. Joidenkin kirjastojen tiedoissa lukee, onko kyseessä aikuisten vai lasten kengät. Jos mitään tietoa ei ole, kannattaa soittaa kirjastoon. Helmet -- Lumikengät [Esine]

Tarkoittiko jälkikirjoituksena oleva toive sitä, että esinelainoja käsittelevät kysymykset koottaisiin linkin alle samalla tavoin kuin Ukrainaa käsittelevät kysymykset nyt? Hyvä idea. Voin välittää toiveen. Linkkiä odotellessa, esinelainoja koskevat kysymykset voi hakea hakusanoilla ESINEET LAINAT