Mistä mahtaisi löytyä Aulikki Oksasen runo Tikku oli karhulla varpaassa. Kiitos jo etukäteen tiedosta. Olen sitä etsinyt netistä ,mutta huonoin tuloksin

Kysytty

Mistä mahtaisi löytyä Aulikki Oksasen runo Tikku oli karhulla varpaassa. Kiitos jo etukäteen tiedosta. Olen sitä etsinyt netistä ,mutta huonoin tuloksin

Vastaus

Vastattu

Runoa ei ole ilmeisesti julkaistu koskaan kirjassa. Tästä asiasta löytyy lisätietoa oheisesta Kaleva-lehden artikkelista:
https://www.kaleva.fi/talent-daniel-ja-karhurunon-uusi-elama-katso-vide…