Otsikko
Koska piti palauttaa kuopion varastosta Pukinmäen kautta lainaamani kirja Sisulla? Saanno viikon lisäaikaa?

Kysytty

Koska piti palauttaa kuopion varastosta Pukinmäen kautta lainaamani kirja Sisulla?
Saanno viikon lisäaikaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston kautta lainattuja kaukolainoja koskevia asioita voi tiedustella Helsingin kaupunginkirjaston Kaukopalvelusta. Sähköpostiosoite on kaukopalvelu@hel.fi, ja puhelinnumero 09-31085433.