Mistä mahtaa löytyä verkkojulkaisut? Etsin Helmetin kautta Suomen peruskielioppi, jonka kirjoittaja on Fred Karlsson.. ja sen yhteydessä mainittiin, että teos…

Kysytty

Mistä mahtaa löytyä verkkojulkaisut? Etsin Helmetin kautta Suomen peruskielioppi, jonka kirjoittaja on Fred Karlsson.. ja sen yhteydessä mainittiin, että teos on saatavana myös verkkojulkaisuna. Tai - onko mahdollista varata uusin painos kyseisestä teoksesta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisen kirjan kohdalla Helmet-aineistohaussa on valitettavasti ollut virhe, joka on nyt korjattu. Kyseistä kirjaa ei ole tällä hetkellä kirjastojen kautta saatavilla verkkojulkaisuna. Vuoden -82 painosta, ainoata pääkaupunkiseudun kirjastojen kokoelmiin kuuluvaa, on juuri nyt hyllyssä mm Pasilan, Kontulan ja Lauttasaaren kirjastoissa. Jos haluatte noutaa kirjan jostakin näistä kirjastoista, olkaa hyvä ja soittakaa ko kirjastoon ja pyytäkää laittamaan kirja nimellänne sivuun. Toinen vaihtoehto on tehdä varaus koneelle. Helmet-haussa verkkojulkaisut löytyvät muuten Sanahaun kautta kirjoittamalla hakukenttään Verkkojulkaisut.