Otsikko
Jossain vaiheessa (vuosi-pari sitten) oli jossain netissä lehtileikkeitä Hurriganesin keikasta Mikkelin Lyseolla 5.12.1973. Jotenkin muistelen että se olisi…

Kysytty

Jossain vaiheessa (vuosi-pari sitten) oli jossain netissä lehtileikkeitä Hurriganesin keikasta Mikkelin Lyseolla 5.12.1973. Jotenkin muistelen että se olisi jotenkin liittynyt Mikkelin kirjaston sivuihin. Mahdollisesti joku nettinäyttely tai vastaava.
Nyt tarvitsisin niitä lehtileikkeitä taas....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mikkelin kaupunginkirjasto-Etelä-Savon maakuntakirjaston kotisivut ovat uudistuneet. Tuo kysymäsi Hurriganesin keikka löytyy kun etsit seuraavaa polkua: www.mikkeli.fi, palvelut, kirjasto. Kun olet kirjaston sivuilla valitse ylhäältä tiedonhaku ja siitä kirjaston verkkojulkaisut ja Rock in Mikkeli ja konsertit. Sieltä löytyy kysymäsi asia. Kuvat on otettu sanomalehdistä mutta teksti ei ole. Keikka pidettiin Mikkelin Yhteislyseolla ei Mikkelin Lyseolla 5.12.1973