Mistä löytyy tietoa Haminan varuskunnasta ja nykyisestä varuskuntakerhost ex upseerikerho ex komentajan virka-asunto?

Kysytty

Mistä löytyy tietoa Haminan varuskunnasta ja nykyisestä varuskuntakerhost ex upseerikerho ex komentajan virka-asunto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haminan varuskunnasta on olemassa historiateos:
Martti Rela, Hamina varuskuntakaupunki, osa 1 (2003) ja osa 2 (2006). Teos kattaa varuskunnan historian perustamisesta aina 2000-luvulle. Sisältää laajan lähdeluettelon.
Nykyisestä varuskuntakerhosta tietoa löytyy kerhon omalta kotisivulta http://www.haminanvaruskuntakerho.fi/. Yhteydenottoja varten sivulla on palautelomake, myös sähköpostia voi lähettää.