Mistä löytyy tietoa Anders Jacobsonista ja Sören Olssonista?

Kysytty

Mistä löytyy tietoa Anders Jacobsonista ja Sören Olssonista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa kirjailevista serkuksista löytyy Mervi Kosken kirjasta Ulkomaisia nuortenkertojia 1.:Goosebumpsien kauhusta Tylypahkan taikaan, BTJ KIRJASTOPALVELU 2001. Kirja löytyy kirjastoista, toisista ikävä kyllä vain käsikirjastokappaleena. Lisätietoa saa netin osoitteesta http://www.ouka.fi/kirjasto/teuvo/. Se on Oulun kaupunginkirjaston nuortenkirjasivusto.