Etsin kuolinilmoitusta loka-marraskuulta -59. Henkilön nimi ja kuolinpäivä on tiedossa, samoin paikkakunta. Mistä tätä tietoa voisi hakea?

Kysytty

Etsin kuolinilmoitusta loka-marraskuulta -59. Henkilön nimi ja kuolinpäivä on tiedossa, samoin paikkakunta. Mistä tätä tietoa voisi hakea?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä tarkoitetaan todennäköisesti lehdessä ollutta kuolinilmoitusta.
Koska paikkakuntaa ei ole mainittu emme pysty antamaan tarkkaa vastausta.
Kysyjän kannattaa mennä oman paikkakuntansa kirjastoon: aika monen paikkakunnan päälehtiä on mikrofilmattu. Ja omasta kirjastosta voi myös saada kaukolainakopion.