Mistä löytyisi suomen kilistä tietoa kirjailijoista nimeltään Anders Jacobsson & Sören Olsson?

Kysytty

Mistä löytyisi suomen kilistä tietoa kirjailijoista nimeltään Anders Jacobsson & Sören Olsson?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jacobssonista ja Olsenista on kysytty aiemminkin tällä palstalla. Voit katsoa vastausten arkistosta fraasilla jacobsson anders.

Suomenkielistä tietoa näistä ruotsalaiskirjailijoista ei valitettavasti Internetistä löydy. Heidän kotisivunsa on osoitteessa http://www.soren-anders.se/
Sivu on ruotsinkielinen.

Mervi Kosken teoksessa Ulkomaisia nuortenkertojia on tietoa näistä kirjailijoistav suomeksi ja kirja löytyy Naantalin kaupunginkirjastosta.