Mistä löytyy ratsastushousujen kaavoja?

Kysytty

Mistä löytyy ratsastushousujen kaavoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin kahdesta käsityölehdestä kaavat ratsastushousuihin:

Suuri käsityölehti 2004, nro 8, sivut 16 ja 60-61:
Naisten ratsastushousut (koot 160 cm, 168 cm ja 180 cm.) - Ompelumallit kaava-arkilla.

ja

Muotimuksu 2004, nro 2, sivut 35-36 ja 46-49:
mm. tyttöjen ratsastusasu: ratsastushousut ja skottiruutuinen pikkutakki. Ompelumallit kaava-arkilla.

Voit kysyä näitä lehtiä kirjastosta.

Linkistä http://neulekirppu.blogspot.com/2007/04/ratsastushousujen-kaavoja.html löydät pidemmän listan siitä, missä lehdissä on julkaistu ratsastushousujen ja muiden ratsastusvaatteiden kaavoja.