Luin,että kirjasto lainaa ompelukonetta? Asun Hakunilassa, olisiko täällä lähellä? Onko ne vain ompeluhuoneita kirjastossa vai saako kotiin asti? Kuuluuko…

Kysytty

Hei,

luin,että kirjasto lainaa ompelukonetta?
Asun Hakunilassa, olisiko täällä lähellä? Onko ne vain ompeluhuoneita kirjastossa vai saako kotiin asti? Kuuluuko kaikki langat myös? En ole kovin taitava ompelemaan (siksi en haluaisi vielä ostaa), onko kirjastolla enää mitään kursseja/neuvontaa? (v. 2013 ilmeisesti oli ainakin)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Hakemalla Helmet.fi:n palvelu-hausta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut löydät kirjastot, joissa on ompelukone. Koneita ei voi lainata kotiin, vaan niitä voi käyttää paikan päällä. Hakunilan lähikirjastoissa ei valitettavasti ole käytettävissä ompelukonetta. Helpoiten saavutettavissa ovat ehkä Pasilan kirjasto ja Kaupunkiverstas (Elielin aukio). Mahdollisesta käyttöopastuksesta voi kysyä kyseisistä kirjastoista.

1 ääntä

Kommentit

Työväenopistolla on hyviä kursseja, alkeista aina edistyneille saakka. Kysy, jos jossain olisi vielä tilaa.