Mistä löytyy nuotit Kappaleeseen : Un banc,un arbre,une rue,ranskaksi?kiitos.

Kysytty

Mistä löytyy nuotit Kappaleeseen : Un banc,un arbre,une rue,ranskaksi?kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, ettei ainakaan HelMet-kirjaston isosta kokoelmasta löydy sellaista julkaisua, jossa olisivat sekä nuotit että ranskankieliset sanat. Mutta tässä vaihtoehtoinen yhdistelmä: nuotit löytyvät kokoelmista Hitit Rautainen 70-luku, Suomipopin helmiä 7 ja Suuri pop toivelaulukirja (1) ja sitten ne ranskankieliset sanat netistä vaikka seuraavasta osoitteesta (muistakin varmasti löytyy): http://www.boiteachansons.net/Partitions/Severine/Un-banc-un-arbre-une-…

Nuo nuottikokoelmat löytyvät todennäköisesti kaikista isommista musiikkikirjastoista.

Terveisin
Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto