Otsikko
Mistä löytyy nuotit kappaleeseen: haapamäen helena säv k moksen

Kysytty

Mistä löytyy nuotit kappaleeseen: haapamäen helena säv k moksen

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viola-tietokannan mukaan tästä Keijo Moksénin laulusta on tehty muutamia levytyksiä (Pentti Nordström vuonna 2013 ja "Keijo Antero" eli luultavasti Keijo Moksén itse levyllä Disco humppaa 1980), mutta nuottia siitä ei näytä kukaan julkaisseen.

Heikki Poroila
Tikkurilan kirjasto