Haluaisin pianonuotit musiikista sarjasta "Kevään seitsemäntoista hetkeä" in english Seventeen Moments of Spring. Säveltäjä Mikael Tariverdiev. Onko Suomessa…

Kysytty

Haluaisin pianonuotit musiikista sarjasta "Kevään seitsemäntoista hetkeä" in english Seventeen Moments of Spring. Säveltäjä Mikael Tariverdiev.
Onko Suomessa saatavlila hänen musiikia CD:llä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nuotteja tähän Tariverdievin kappaleeseen ei löydy. Hänen musiikkiaan on yksittäisinä kappaleina kokoelmalevyillä, esimerkiksi cd-leyillä Slaavilaisia hetkiä = Slavonic moments (Laulu kaukaisesta synnyinmaasta) ja 20 suosikkia : Huopikkaat (Vaahteralta kyselin) sekä venäjäksi levyllä Shchedrin, Gavrilin, Tariverdiev : song cycles.

0 ääntä

Kommentit

Minulta löytyy nuotit kappaleeseen "Hetket" viestiä tähän jos joku haluaa.