Otsikko
Mistä löytyy Mirjami Lähteenkorvan runo Aina metsässä olla pitää suuria puita ja pieniä puita...?

Kysytty

Mistä löytyy Mirjami Lähteenkorvan runo, joka alkaa
Aina metsässä olla pitää
suuria puita ja pieniä puita....

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mirjami Lähteenkorvan runo Puut sisältyy kokoelmaan Kuin kukat ja linnut (1968).

Teos kuuluu kirjastoalueenne kokoelmiin ja on tilattavissa omaan lähikirjastoonne.

https://outi.finna.fi/Search/Results?lookfor=%22kuin+kukat+ja+linnut%22+l%C3%A4hteenkorva&type=AllFields